jueves, 6 de diciembre de 2012

Two birthdays tempting

Per molts anys Llanàrium. Uf! Com passa el temps, Laia. Des del 19 de novembre de 2011 que ens aculls i ens temptes amb unes meravelloses llanes, cotons, teles i altres complements.
Ha estat un plaer gaudir de les dues celebracions: la inauguració i la sorpresa en fila del passat 28 de novembre. Bé, sense descuidar-me del bon rotllo de totes les trobades llaneres, tot i que de vegades semblem una colla d'okupes, amb tot el carinyo però fins que no acabem la passada, no recollim ni marxem.

Per molts anys Greta and the Fibers! En fas dos anyets i esperem que siguin molt més. De moment he pogut gaudir de la socks en el Citron shawl, el 3-4-4-3, i els meus tigretons. Actualment, sóc en fase slow knitting amb la seda i la basel. Maleïda startitis! I en reserva, una socks i una macworsted, esperant per a uns projectes adients a la qualitat i colors.

Així que ... els millors desitjos per als vostres projectes llaners!

Ups! Ja m'oblidava que, per celebrar el seu segon aniversari amb tothom, Greta ens dóna l'oportunitat de participar en un sorteig. Si la coneixeu, endavant, i si per un cas no ha estat així, ja esteu trigant en fer una ullada a les seves propostes (llanes, fibres i cursos). A què espereu?



Felicidades Llanàrium. Uf! Cómo pasa el tiempo, Laia. Desde el 19 de noviembre de 2011 que nos acoges y nos tientas con unas lanas, algodones, telas y otros complementos maravillosos y prácticos.
Ha sido un placer estar en las dos celebraciones, la inauguración y la sorpresa en fila del pasado 28 de noviembre. Ah! Y no puedo olvidar de mencionar el buen rollo de las quedadas laneras, aunque a veces parecemos okupas, con todo el cariño pero ya sabemos que hasta que no acabamos la pasada, no recogemos ni marchamos.

Felicidades Greta and the Fibers! Cumples dos años y esperamos que sean muchos más. Por el momento he podido disfrutar de la socks en el Citron, el 3-4-4-3 y en mis tigretones. Actualmente estoy en fase slow knitting con la seda y la basel. Y en reserva, una socks y una macworsted, que esperan unos proyectos apropiados a su calidad y colores.

Así que ... los mejores deseos para vuestros proyectos laneros!

Por cierto, para celebrar su segundo aniversario, Greta nos da la oportunidad de participar en un sorteo. Si la conocéis, esta información os sobra, pero si no es así, ya estáis tardando en echarle un ojo a sus propuestas (lanas, fibras y cursos). A qué esperáis?


No hay comentarios:

Publicar un comentario