viernes, 27 de julio de 2012

Ratlles o taques? Rayas o manchas?

Uff! Sí que corre el temps! Fa unes setmanetes (per no dir mesos) us vaig avançar que estava entre taques i ratlles. Bé, de fet, la decisió no era meva sinó que no sabia què en sortiria de la troca que em va regalar la Bego el dia que ens vam conèixer (el dimarts 13 de març). Una baby alpaga 100% de gruix fingering i tenyida amb ceba murada per ella mateixa. Una preciositat de material, molt suau al tacte. Però, bé, havia de fer quelcom amb ella i no només admirar-la. Així que en vaig parlar amb ella i em va suggerir que fés el Dream Stripes de la Cailliau Berangere. I dit i fet, però amb mesos de retard, aquí teniu el resultat.
És quelcom més petit que l'original (m'he quedat a les portes de la volta 17 de les 21 de la punta de l'original per manca de fil) però no m'importa.
Per cert, fet amb agulles del 4,5.



Uy! Sí que pasa el tiempo deprisa. Ya hace algunas semanas (por no decir meses) que os avancé que estaba entre manchas y rayas. Bueno, de hecho la decisión no era mía si no que no sabía que saldría de la madeja que me regaló Bego el día que nos conocimos (el martes 13  de marzo). Una baby alpaca 100% tipo fingering, teñida por ella misma con cebolla morada. Una preciosidad de material, muy suave al tacto. Algo tenía que hacer con ella,  no sólo contemplarla y tocarla (como un peluche). Así que me puse en contacto con ella y me sugirió este proyecto, el Dream Stripes de Cailliau Berangere. Y dicho y hecho, aunque con meses de retraso, aquí tenéis el resultado.
Es algo más pequeño que el original (de las 21 vueltas de la puntilla original, me he quedado a las puertas de la vuelta 17) pero no me importa. Por cierto, realizado con agujas del 4,5.

No hay comentarios:

Publicar un comentario