domingo, 7 de junio de 2020

Sunday mood: Temps de lectura i fils

Diumenge ennuvolat, amb pluges, sol i ... molta mandra.
Temps ideal per a (re)llegir i admirar la selecció d'obres de l'autor, per a després endinsar-me en la recuperació del temps perdut (setmanal) i teixir una mica.
Estic a punt d'acabar el segon mitjó, però fent una picada d'ullet al títol del llibre us dic que sóc de las mujeres que no pierden el hilo però sí els punts. Som-hi, doncs!

Serà per WiP, però veient les pintures del llibre, em venen ganes d'aprendre a filar i d'agafar les agulles per cosir. Bé, millor em centro en recuperar tots els punts i enllestir allò que tinc entre cables i agulles.




Domingo nublado, con tiempo cambiante. Mañanita de lluvia, solete y mucha pereza. A ralentí que voy.
Tiempo ideal para (re)leer y admirar la maravillosa selección de obras del autor, para después disponerme a recuperar el tiempo perdido (durante la semana) y tejer un poco.
Tengo el segundo calcetín a punto de caramelo, pero haciendo un guiño al título del libro, debo confesaros que soy de las mujeres que no pierden el hilo pero sí los puntos. Allá voy.

Será por PeP, pero me gustaría poder hilar y coser. Las pinturas mostradas son toda una tentación pero mejor me centro en recuperar los puntos perdidos y en acabar todo lo que tengo entre cables y agujas, que no es poco.

No hay comentarios:

Publicar un comentario