domingo, 31 de mayo de 2020

Trillium: Teixint a quatre mans

Hi ha gent a la qui l'ha provat molt bé això del confinament i ha teixit de valent. No, no sóc pas una d'aquestes persones. La meva productivitat ha estat (i és) minsa. Tot i així, amb la mare, hem pogut acabar finalment la jaqueta, la seva jaqueta.
Ens mancava poca cosa: cosir els botons (ella s'ha encarregat) i fer el kitchener stitch final de sota braç, que ha estat cosa meva.
Uff! Ella, per feina, i jo mandrejant. Amb lo poc que m'agrada cosir, qualsevol excusa era bona per a no enfrontar-me al kitchener stitch, i al final, hem fet tard amb la caloreta a les portes. Ara que si la dita diu fins el setanta d'abril no et llevis un fil, tal vegada encara tinguem una oportunitat d'estrena, però no ho veig clar.





Patró: Trillium cardigan
Disseny: Michele Wang (Brooklyn Tweed Fall 13)
Fil: Sublime de Lane Mondial
Agulles: 4 mm


Cómo envidio a lxs que han aprovechado al máximo el confinamiento y han tejido como si no hubiera mañana, acabando los interminables e incontables Proyectos en Progreso. No, no formo parte de ese grupo. Mi productividad ha sido mínima, casi anecdótica. Aún así, con mi madre, al final hemos acabado la chaqueta, su chaqueta.
Sólo faltaba coser los botones (su tarea) y hacer el kitchener stitch final de bajo brazo (mi aportación).
Ella, a por faena, y yo dándole largas al asunto. Lxs que me conocéis, ya sabéis que no me gusta nada coser, así que cualquier excusa era buena. Lástima! Justo la acabamos cuando empieza el calor aunque si es cierto eso de hasta el cuarenta de mayo no te quites el sayo, quizás tengamos una oportunidad para estrenarla, aunque este año no lo tengo yo tan claro.
Seamos positivas: ya tiene un lujazo de chaqueta para la nueva temporada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario