domingo, 18 de noviembre de 2018

Barcelona Knits Festival 2018

Amb les companyes de KCS Barcelona he anat a la primera edició del Barcelona Knits Festival (BKF). Ahir a la tarda vam poder entrar sense problemes tot i que pel matí van haver de tancar portes davant l'allau (per bé) de gent. Bons auguris.
De ben segur que per a la propera edició vaig amb els deures fets, amb la planificació del(s) projecte(s), metratge i així poder fer una cerca de les millors llanes en viu i en directe. Ja sabeu que no m'agrada comprar gaire per internet i que necessito veure el color en viu i, si pot ser, tocar el material. Els filtres i les descripcions enganyen.
Com no podia ser d'altra manera, vaig pecar. Bé, qui diu pecar diu invertir en un bon material. Vet aquí, les meves adquisicions.  Sí, sí, hi veieu bé. Un verd-greta havia de caure en les meves mans, sí o sí, o no seria jo.
Menció apart, els moments de retrobades amb molta gent de la comunitat teixidora d'arreu. Bé, no diré noms per si me n'oblido algun i hi ha qui es pugui sentir ferit. Un plaer tornar a coincidir amb tots i totes.



Con las compis de KCS Barcelona he ido a la primera edición del Barcelona Knits Festival (BKF). Pasamos la tarde allí sin problemas aunque no las teníamos todas con nosotras ya que por la mañana tuvieron que cerrar las puertas ante el gentío y la superación del aforo permitido. Buenos augurios, sin duda.
Seguro que para la próxima edición voy con los deberes hechos, habiendo planificado uno o varios proyectos, el metraje requerido y así poder ir a la busca y captura de las mejores lanas en vivo y en directo. Ya sabéis que no soy muy dada a comprar por internet y que necesito ver el color y tocar el material. Los filtros y las descripciones engañan.
Como no podía ser de otra forma, pequé. Bueno, cambiad el pecar por invertir en un buen material y ya lo tenéis. He aquí mis adquisiciones o mis tesorillos. Sí, sí, veis bien. Un verde greta tenía que caer en mis manos sí o sí. De otra forma no sería yo mismamente.
Mención aparte, los momentos de reencuentro con miembros de la comunidad tejedora del mundo mundial. No diré nombres por si me olvido de alguien y no queda retratado. Un placer volver a coincidir con tod@s.

No hay comentarios:

Publicar un comentario