domingo, 14 de octubre de 2018

Kothbiro KAL - materials. Ready to start.

Vet aquí les llanes i la tria de color final de cara a participar en el KAL per a teixir el xal Kothbiro.
Rebaixaré l'estoc. Practicaré l'anglès. Recordaré els vells temps quan vaig estar a l'Àfrica en diferents camps de solidaritat. Dilluns, 15 octubre, comença l'aventura.
Després d'una llarga jornada de treball, reunions i resolució de conflictes variats, amb molts fronts oberts que m'esperen, podré dedicar-me a mi mateixa una estoneta per a la desconnexió? introspecció? gaudint del nou ioga del segle XXI. Per un cop, pensaré només en la meva persona, o més en mi mateixa. Ho aconseguiré?
Continuarà ...
Ops! Si voleu participar, doneu un cop d'ull al grup de Moody Knitter a ravelry.



He aquí la selección final de lanas y colores para participar en el tejijuntas del chal Kothbiro.
Rebajaré el stash. Practicaré el inglés. Recordaré los años que pasé en África en diferentes campos de solidaritat. El lunes, 15 de octubre, comienza la aventura.
Después de la jornada interminable de trabajo que me espera, además de reuniones y resolución de conflictos varios en los numerosos frentes abiertos en mi vida, podré dedicarme un ratito para la desconexión? introspección? practicando el nuevo yoga del siglo XXI. Por una vez, debo ser egoista y pensar más en mi. Lo conseguiré?
Continuará.
Ops! Si estáis interesad@s, echadle un ojo al grupo de Moody Knitter en ravelry.

No hay comentarios:

Publicar un comentario