lunes, 27 de mayo de 2013

Norwegian connection

Noruega és per a ...
una mare: un país amb molt bons records;
una filla: terra d'inspiració per al seu vestidet.
Aquest disseny de la Tora Froseth és fet amb 100% merinos extrafine Rugiada d'Oso Blanco (708/51505)  i agulles de 4 mm.
I ara, si em disculpeu, continuaré fent-me passar per sueca.
Se dig snart!



Noruega es para ...
una madre: un país de muy buenos recuerdos;
una hija: la tierra de inspiración para su vestidito.
Este diseño de Tora Froseth está realizado con merino Rugiada de Oso Blanco (708/51505) y agujas de 4 mm.
Y ahora, si me disculpáis, continuaré haciéndome pasar por sueca.
Se dig snart!

8 comentarios:

  1. Hermoso!!, Seguro que a la destinataria le ha encantado!!
    Un abrazo,

    p.d. la ovejita también está muy mona!!

    ResponderEliminar
  2. tant m'agrada el disseny com el color

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. El patró em va agradar d'ençà que el vaig veure. Em va copsar la seva senzillesa de línies.
      El color fuig del típic rosa de nena, oi?

      Eliminar
  3. Respuestas
    1. Muchas gracias, Amaia!
      Es un patrón muy sencillo y agradecido. Si te animas, ya sabes...

      Eliminar