sábado, 6 de agosto de 2011

Sock Monkey & Yarn Ball Holder

La talpeta Mika té un nou company. És un portallanes capgròs i molt concentrat en les seves tasques, com podeu veure si el mireu als ulls. No és ben bé un amigurumi, tot i que segons com, podríem dir que sí (si comptem la llana que guarda dins seu com a farcit). Està fet amb una agulla de 3,5 mm i restes de fil Mel / Cotonet en blau, blanc i verd.

Haig d'agrair les idees a la Carmutxa pel sock monkey i a la Delfina pel portallanes, tot i que ella l'anomena "endilgados", i amb tota la raó. Dues grans marones on les hi hagi. Si us plau, no canvieu!



Mika, la topo, tiene un nuevo compañero. Es un portalanas cabezudo y muy concentrado en su trabajo, como podéis comprobar si lo miráis a los ojos. No llega a ser un amigurumi aunque según como se mire sí (si tomamos como relleno la lana que guarda en su interior). Realizado con una aguja de 3,5 mm y restos de hilos Mel / Cotonet en azul, blanco y verde.

Debo agradecer las ideas del sock monkey a Carmutxa, y a Delfina por el portalanas, aunque ella lo llama "endilgado", y razón no le falta. Dos grandes madrazas donde las haya. Por favor, no cambiéis!

No hay comentarios:

Publicar un comentario