viernes, 12 de junio de 2020

WWKIP 2020 ATQ

El maleït coronavirus no ens aturarà pas. La celebració del Wikipí enguany serà virtual.
Em preparo per demà, organitzant les restes (lefties) per poder col·laborar amb un quadradet, un grannie teixit, que no ganxetat, de 30x30. Serà la meva aportació a la #crazyblanquetyomecorono que promou la Sonieta.
Hi ha altres propostes interessants com la de Madrid Knits i KCSBarcelona, encara que no són les úniques. Cerqueu i trobareu, o si no demaneu informació a les vostres botigues que de ben segur en tindran alguna de preparada.
Uff! Trobarem a faltar les retrobades i les noves coneixences. Això de posar cara a les persones que seguim per les xarxes no té preu. Un dia únic a l'any, però demà ens uniran els fils i continuarem fem comunitat llanera. Bon wikipí.



El maldito coronavirus no podrá con nosotrxs. La celebración del WWKIP Day será virtual pero será.
Me voy preparando, organizando mis restos para colaborar con un cuadrado 30x30 tejido, que no gancheteado. Será mi pedacito para la #crazyblanquetyomecorono, ideada y promovida por Sonieta.
Quién quiera unirse, bienvenidx sea.
Hay propuestas muy interesantes como las de los grupos Madrid Knits y KCSBarcelona, aunque no sean las únicas. Si buscáis, encontraréis, o si no preguntad a vuestras tiendas de confianza que seguro habrán tramado algo.
Uff! Mañana echaremos en falta los reencuentros y los (re)conocimientos con personas a las que seguimos y no les ponemos cara, pero seguiremos hermanadxs por los hilos y continuaremos haciendo comunidad lanera. Feliz Día de Tejer en Público (aunque sea desde casa).


No hay comentarios:

Publicar un comentario